Pagina's

08-11-14

Groot nieuws voor mij

1.     Gisteren de ijsvogel even weer gezien. (Er blijft geen visje meer over in de vijver! Het is eigenlijk wel gek: van een reiger en een kat kan ik dat niet hebben, maar van een ijsvogel wel.)

2.     Gisteren las ik op de dagkalender, bij een foto: Schubben van een Arampaima, met een maximale lengte van ruim 3 m een van de grootste zoetwatervissen ter wereld, Amazone, Brazilië. (Ik had nog nooit van deze vissoort gehoord.)


3.     Gisteren arrestjescake gegeten. (Een bekende smaak. Heerlijk. De laatste keer dat ik deze cake at, is al heel lang geleden!)


4.     Gisteren was het buiten een stuk frisser! (De lucht waren veel ganzen en herfstbladeren te zien.)

5.   Mijn broer is opnieuw geslaagd voor zijn rijexamen. (Hij mag z'n rijbewijs houden gelukkig!)

1 opmerking:

  1. Op Google is het recept van "arrestjescake" wel te vinden. :-))

    BeantwoordenVerwijderen