Pagina's

14-01-15

"We hoorden dat je een grote hebt!?" (een anekdote)

Op het sinterklaascadeau “De klassieke zeurkalender van Peter van Straaten” was gisteren deze tekening met tekst te zien en te lezen:


Toen ik de situatie zag, moest ik gelijk denken aan wat mij is overkomen. (Gelukkig is dat al een poos geleden.)

Ik reed op de fiets van school naar huis, toen ik een groepje giebelende en giechelende meiden passeerde.
Het groepje – ik schat een stuk of vijf meiden (meisjes werd toen gezegd) in de leeftijd van ongeveer 14 jaar – was ik nog maar net voorbij gefietst of ik hoorde roepen:

We hoorden dat je een grote hebt!?”

Er werd plotseling enorm hard gelachen en gegiecheld en ik reed, zonder ook maar een keer om te kijken, snel naar huis; gelukkig nog maar een halve kilometer te gaan.

Dat (gênante) voorval ben ik nooit vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen