Pagina's

19-03-15

Hoe bestaat het!

Nee, niet het resultaat van de Provinciale Verkiezingen en de verkiezing van de leden van de Waterschappen.
(De eerste verkiezingen snap ik nog wel, maar de laatste niet.)

Nee, ik wil het hier over iets heel anders hebben, namelijk over het feit dat Netanyahu het toch maar (weer) heeft gered.

Hoe bestaat het!?

Heeft de oude garde voor de “schijnveiligheid” gekozen!?
Ik kan mij niet indenken dat alle kiesgerechtigde jeugd op hem heeft gestemd.

Hij zal het land niet veiliger maken, want hij zei dat er onder zijn premierschap geen Palestijnse Staat komt.

Maar misschien zou hij er wel voor kunnen zorgen dat er vrijheid van godsdienst komt, geen Joodse Staat en dat de Arabische Israëliërs geen tweederangsburgers zullen worden.

Wel is duidelijk dat Israël (met z’n vele atoombommen) nog verder in het isolement komt, m.a.w. alleen zal komen te staan.


3 opmerkingen:

  1. Israël: "Naar bed met Peres, wakker geworden naast Netanyuahu."

    Hoe is dat in vredesnaam mogelijk.

    Komt het door zijn slotoffensief?
    Door zijn bangmakerij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar zijn hij (Netanyahu) en zijn kiezers werkelijk bang voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan Netanyahu zou ik willen vragen: Heb je het boek On the Beach wel eens gelezen?

    BeantwoordenVerwijderen