Pagina's

27-03-15

Twan Huys verklaarde in College Tour dat Holleeder niet verheerlijkt zou worden

Dat Holleeder in College Tour aanwezig is geweest, vind ik nog steeds een enorme miskleun, een blunder van de bovenste plank van Twan Huys en NTR.

Wij (mijn vrouw en ik) hebben NIET gekeken toen we de naam Holleeder lazen.
Wel vroegen we ons af: “Hoe bestaat het. Dat kan niet. Wie doet nou zoiets!”


In de (Volks)krant van vandaag gisteren is de Brief van de dag (van Michiel Mastenbroek) onder de kop: Holleeder verdiende geen podium terecht in de krant opgenomen.
Ik neem het mijzelf nog steeds kwalijk dat ik toen niet direct heb gereageerd op dat tv- programma.

Twan Huys en de NTR zijn is met die uitzending te ver gegaan!

Is Twan Huys door zijn eigen succes overmoedig geworden?
Heeft hij teveel geluisterd naar de “prietpraat voor kijkcijfers”?
Is hij Amerikaans bezig?

Met de woorden van de inzender van de brief ben ik het grotendeels wel eens.

De NTR en Twan Huys moeten alsnog hun excuses aanbieden voor die uitzending, maar dat zal wel niet gebeuren.

Willem Holleeder is dan misschien niet verheerlijkt, maar hij zat toch wel op het podium. 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen