Pagina's

11-05-15

Israël maakt zich nog belachelijker en sluit zich af van de werkelijkheid

Of misschien beter gezegd: "... van de wereld"?

Netanyahu heeft toch maar weer een kabinet weten te formeren.

Hoe bestaat het!!!

Voor mijn gevoel deze keer met nog meer fundamentalistische mensen met te onwerkelijke denkbeelden.

Waar zou hij nu weer op zitten broeden?
Is dat een onwerkelijke gedachte van mij?
Volgens mij niet.

Is dat een antisemitische gedachte van mij?
Volgens mij niet.

Een onafhankelijke Palestijnse Staat lijkt nog steeds de beste oplossing, want anders worden de Palestijnen toch gediscrimineerd, getreiterd, en weet ik nog meer, in een Israël, waar dat nu al gebeurt met de joden uit Ethiopië, het Arabische deel van de bevolking, enz., enz.

1 opmerking:

  1. Wat zit hij nu weer uit te broeden?
    Niet veel goeds zeker!

    BeantwoordenVerwijderen