Pagina's

08-07-15

Er is zelfs tijdens de hitte van de afgelopen dagen alweer discussie over Zwarte Piet

Echt waar?
Ja, echt waar.

Wat een ellende, en wat een grote-mensen-gezeur.
Niet te geloven!

Ik wil niemand krenken en daarom wil ik die discussie snappen, maar ik snap niet waarom ik dat zou moeten.

Wat Zwarte Piet met discriminatie te maken heeft, snap ik niet.
En ik snap de mensen niet die er zo’n drukte over menen te moeten maken.
Als ik het wel had gesnapt, dan was ik nooit, maar dan ook nooit, Zwarte Piet geworden.

Dus nog maar weer eens geprobeerd:
Zwarte Piet afschaffen?
Waarom?
Wat is er toch mis met Zwarte Piet?


Zwarte Piet hoort bij zijn Sint, en Sint bij zijn Zwarte Piet.

Het is een kinderfeest.
En dat moet het blijven.
Daar moeten de grote mensen zich maar niet mee (gaan) bemoeien.

In de krant (DvhN) las ik dat actiegroepen warempel alweer actief zijn voor en tegen Zwarte Piet.


Wat een gedoe.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen