Pagina's

09-10-15

Vanmorgen was Eric Clapton op de radio te horen

Vanmorgen (9-10-2015) hoorde ik Eric Clapton zingen en spelen.

Mijn vrouw houdt van zijn muziek.

Ik ook wel, maar ik luister toch liever naar Joe Walsh.



Toen ik Clapton hoorde, moest ik aan het volgende denken.
Het Holland Blues Festival heeft Eric Clapton 1,7 miljoen euro geboden om te komen optreden in Grolloo.
Dat heeft Johan Derksen gezegd. Derksen is mede-organisator van het festival dat op 3 en 4 juni 2016 moet plaatsvinden. Clapton heeft nog niet gereageerd op het aanbod, aldus de voetbalanalist en liefhebber van bluesmuziek.
Het Holland Blues Festival wil in 5 jaar tijd uitgroeien tot het grootste bluesfestival van Europa.
De keuze voor Grolloo als locatie is ingegeven door oud-inwoner en bluescoryfee Harry Muskee.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen